• 3M (61)
    • 3MHandlowo, pod marką 3M znajduje się seria klejów w aerozolu. Firma 3M jako całość holdingu reprezentuje wiele różnych dziedzin techniki, prowadząc działalność produkcyjno-handlową w skali całego świata, w sześciu sektorach produktowych. Portfolio marek biurowych jest bardzo szerokie i obejmuje m.in. 3M, Post-it, Scotch, Scotch Brite, Command, Prima, Viscoplast.
  • ADLER (11)
    • ADLERAdler Sp. z o.o. jest importerem zmechanizowanego sprzętu gospodarstwa domowego. Doświadczenie w dystrybucji produktów AGD posiadamy od 1991 roku. Marka Adler jest obecna nie tylko na polskim rynku, ale również w innych krajach Europy. Wyroby marki Adler produkowane są w dużych, znanych i gwarantujących wysoką jakość fabrykach. Dokładamy wszelkich starań, aby spełniały najwyższe wymagania jakości i bezpieczeństwa, wyróżniały się nowoczesnym wzornictwem oraz funkcjonalnością i przystępną cena. Wszystkie oferowane wyroby posiadają znak CE oraz świadectwo PZH.
  • ALASSIO (23)
    • ALASSIOWysoka jakość, innowacyjność i duże doświadczenie w przetwarzaniu wysokiej jakości skóry w prawdziwe arcydzieła galanterii skórzanej. Marka Alassio to przede wszystkim eleganckie i ekskluzywne skórzane teczki oraz aktówki, portfele i wizytowniki.
  • APLI (179)
    • APLIHiszpańska firma, wyspecjalizowana w produkcji etykiet i materiałów samoprzylepnych, akcesoriów czyszczących, etykiet do drukarek igłowych, folii do rzutników, papierów specjalnych, wizytówek, folii samoprzylepnych oraz etykiet na CD/DVD. Certyfikat ISO9001
  • ARISTO (1)
    • ARISTOUznana Austriacka marka wyspecjalizowana w produkcji specjalistycznych artykułów do projektowania oraz rysunku technicznego. 150 lat doświadczenia sprawiło że produkty sygnowane marką Aristo są synonimem jakości i precyzji.
  • BAKAL (23)
    • BAKALAtlanta Poland S.A. jest wiodącą na polskim rynku hurtowym firmą handlowo-produkcyjną, oferującą pełną gamę bakalii — istnieje i aktywnie działa na rynku od 1990 roku. Od 10 stycznia 2005 roku Atlanta Poland S.A. jest spółką giełdową notowaną na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. W 2009 roku poprzez przejęcie Bakal Center zaistniała na rynku detalicznym marką Bakal. Od sierpnia 2009 roku firma oferuje całą gamę produktów konfekcjonowanych pod marką Bakal.
  • BI-OFFICE (78)
    • BI-OFFICEUznana na całym świecie portugalska marka obejmująca akcesoria prezentacyjne, m.in.: tablice suchościeralne, tablice korkowe, flipcharty, ekrany, gabloty. Certyfikat ISO9001
  • BLACKKNIGHT-CERVA (22)
    • BLACKKNIGHT-CERVARenomowany producent najwyższej jakości obuwia roboczego dedykowanego pracownikom magazynu, centrum logistycznego, itp. W ofercie dostępne półbuty i trzewiki klasy S1, zgodne z normą EN20345.
  • BRENNENSTUHL (15)
    • BRENNENSTUHLNiemiecki producent najwyższej jakości produktów elektrycznych oraz elektronicznych. Produkty cechują nowoczesne i innowacyjne rozwiązania ułatwiające codzienną pracę zarówno w biurze jak i domu.
  • CEP (85)
    • CEPFrancuska marka wyspecjalizowana w produkcji niepowtarzalnych i niezwykle eleganckich akcesoriów nabiurkowych. Domeną marki CEP jest bardzo oryginalny, w wielu przypadkach wręcz odważny pomysł na nowe rozwiązania przy projektowaniu nowych serii. Szukasz jakości i niepowtarzalności? Wybierz produkty marki CEP. Warto dodać, że od wielu lat marka stawia na rozwiązania ekologiczne, czego wynikiem jest przyznanie certyfikacji "Blauer Angel" dla wybranych serii. CEP posiada certyfikat 9001.
  • CERVA (65)
    • CERVAEuropejski producent oraz dystrybutor środków ochrony indywidualnej. W regularnej ofercie znajdują się m.in.: rękawice ochronne, gogle i okulary, kaski i czapki ochronne, środki ochrony słuchu, odzienie, obuwie.
  • CHEMIA (89)
    • CHEMIAMarkowa chemia gospodarcza: Ajax, Cif, Clin, Cztery Pory Roku, Domestos, Finish, Glade, Ludwik, Luksja, Palmolive, Pronto, Pur
  • CITIZEN (37)
    • CITIZENCITIZEN jest najbardziej rozpoznawalną marką na rynku kalkulatorów w Polsce i na świecie. Jest to wiodący producent w tym segmencie i niekwestionowany lider w pionierskich rozwiązaniach dla branży urządzeń liczących.
  • CLINEX (72)
    • CLINEXMarka Clinex to linia produktów przeznaczonych dla sektora HORECA, firm sprzątających, działów utrzymania ruchu, myjni samochodowych oraz dla firm, biorących udział w przetargach na środki utrzymania czystości. Artykuły Clinex to produkty wysokiej jakości spełniające oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Produkty wytwarzane są zgodnie z Systemem Zarządzania Jakości zgodnym z ISO 9001:2008.
  • COMMAND-3M (40)
    • COMMAND-3MMarka należąca do portfolio 3M. Obejmuje nowatorskie rozwiązania do zastosowania zarówno w biurze jak i domu. Portfolio produktów obejmuje m.in. akcesoria do dekoracji, wieszania obrazków, czy porządkowania kabli.
  • DONAU (877)
    • DONAUAustriacka marka, obecna na polskim rynku od 1993 roku. Ofertę tworzy przeszło 5500 pozycji asortymentowych. Najważniejsze z nich to segregatory, skoroszyty, przekładki, systemy archiwizacji, teczki, koszulki, obwoluty, nożyczki, taśmy, korektory, kleje, bloczki samoprzylepne, bruliony, akcesoria biurowe oraz akcesoria do pisania.
  • DONAU ECO (7)
    • DONAU ECOMarka stanowi private label firmy PBS Holding. Produkty występujące pod tą marką, mają za zadanie zapełniać lukę w ofercie produktów ekonomicznych, masowych oraz szybko rotujących. W jej skład wchodzą m.in.: bloczki samoprzylepne oraz teczki przestrzenne.
  • DUOTEX (8)
    • DUOTEXNowa seria mopów z mikrowłókna to produkty zapewniające jeszcze lepszy wynik dzięki skuteczniejszemu i szybszemu usuwaniu brudu ze wszystkich twardych powierzchni. Oferując użytkownikom mopy Duotex nowej generacji, gwarantujemy łatwiejsze i tańsze sprzątanie. 100% cleaning capacity guaranteed.
  • ED-CERVA (4)
    • ED-CERVAMarka wyspecjalizowana w zakresie ochrony słuchu. W ofercie uniwersalne zatyczki do uszu oraz nauszniki typu 1H, 2H oraz 3H, z tłumieniem do 33dB. Produkty spełniają normę EN352-1 oraz EN352-2.
  • EMERTON-CERVA (25)
    • EMERTON-CERVADoskonale znana także na polskim rynku marka handlowa renomowanego producenta Australian Line. Odzież robocza charakteryzująca się wysoką jakością, długim okresem oraz wysokim komfortem użytkowania. Kolekcja Emerton charakteryzuje się idealnie zgraną mieszanką poliestru (65%) oraz bawełny (35%), w wysokiej gramaturze 270gsm.
  • ENERGIZER (110)
    • ENERGIZEREnergizer dostarcza proste rozwiązania dla świata w ciągłym ruchu, pełnego nowych technologii. Odkąd w 1896 r. wynaleźli pierwszą baterię konsumencką i dwa lata później pierwszą latarkę, ich misją jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań o najwyższej wydajności, opracowywanych w odpowiedzialny sposób, dzięki czemu do dyspozycji Klientów oddają energię, na której mogą polegać.
  • EVEREADY (9)
    • EVEREADYEveready to marka baterii węglowo-cynkowych z prawie 100 letnią tradycją. Baterii tej marki wykorzystywane są w zabawkach, zegarach i innych urządzeniach codziennego użytku. Nazwa Eveready kontynuuje swoją tradycję dlatego od lat kojarzy się z dobrą jakością i zaufaniem.
  • FRANKEN (31)
    • FRANKENNiemiecki producent wysokiej jakości artykułów do prezentacji: tablice suchościeralne, flipcharty i akcesoria. Znakomita większość produkcji wciąż odbywa się w Niemczech. Na rynku europejskim marka obecna jest od lat siedemdziesiątych. Firma zajmuje wiodącą pozycję w zakresie wdrożonych projektów innowacyjnych. Na powierzchnię magnetyczną wszystkich produktów Franken udzielamy 15 lat gwarancji!
  • FRIDRICH&FRIDRICH (86)
    • FRIDRICH&FRIDRICHEkonomiczna linia środków ochrony oferująca pełny przegląd certyfikowanych produktów w atrakcyjnej cenie. W ramach marki Friedrich & Friedrich oferowane są podstawowe ubrania robocze, obuwie ochronne, rękawice, ochronniki wzroku oraz słuchu. Asortyment został dobrany w taki sposób, aby zaspokoić potrzeby klientów w zakresie pełnej ochrony pracownika zarówno latem, jak i zimą. Wszystkie wyroby należące do tej linii pochodzą z fabryk, w których środki ochrony indywidualnej produkowane są od dziesięcioleci, przez co można na nich polegać.
  • GBC (20)
    • GBCOd ponad 60 lat marka GBC jest światowym liderem w dziedzinie produktów, które pomagają prezentować, chronić, zabezpieczać, organizować i ulepszać materiały drukowane. Bindownice, laminatory oraz materiały eksploatacyjne marki GBC pomagają profesjonalistom w szybkim i łatwym dopracowywaniu dokumentów w stylowy i oryginalny sposób.
  • GIMBOO (55)
    • GIMBOOMarka obejmująca popularne artykuły szkolne dla dzieci i młodzieży. W ofercie nowoczesne serie obejmujące m.in. piórniki, worki, artykuły piśmiennicze, kleje, etc.
  • HAGLEITNER (7)
    • HAGLEITNERAustriacki producent najwyższej klasy akcesoriów m.in. do kuchni i łazienek. Nowoczesny design oraz opatentowane rozwiązania, w połączeniu z austriacką jakością wykonania gwarantują niepowtarzalność i styl w Twoim otoczeniu.
  • HAN (87)
    • HANRodzinna firma produkcyjna, która od 50 lat dostarcza artykuły biurowe na rynki całego świata. Głównymi grupami asortymentowymi są: szufladki biurkowe, zestawy szufladek biurkowych, systemy sortowania korespondencji, kartoteki indeksowe, pojemniki na magazyny, przyborniki biurkowe, akcesoria recepcyjne, miniarchiwa na teczki zawieszkowe, kosze na śmieci, artykuły szkolne.
  • ICO (35)
    • ICOJeden z największych europejskich producentów artykułów piśmienniczych. W ofercie także dziurkacze i zszywacze. Od 1951 roku marka obecna na najbardziej wymagających rynkach. ICO stawia na rozwój produktów w harmonii ze środowiskiem, czego efektem jest bardzo popularna seria BioPlastic. ICO posiada Certyfikat ISO9001.
  • ICO BOXER (29)
    • ICO BOXERJeden z największych europejskich producentów artykułów piśmienniczych. W ofercie także dziurkacze i zszywacze. Od 1951 roku marka obecna na najbardziej wymagających rynkach. ICO stawia na rozwój produktów w harmonii ze środowiskiem.
  • IP (6)
    • IPPapiery biurowe POL — niedawno minęło 20 lat od czasu pojawienia się na rynku polskim papierów biurowych POL. Przy produkcji papierów biurowych marki POL od zawsze dbamy o jakość, rozpoznanie potrzeb klientów i niskie oddziaływanie na środowisko naturalne. Dziś, użytkownicy papierów biurowych POL mogą wybierać z szerokiej gamy formatów i gramatur, rozwiązań i wersji, zależnie od swoich prywatnych lub zawodowych potrzeb. Papiery biurowe POL to gwarancja dostępności, powtarzalnej wysokiej jakości i niskiego oddziaływania na środowisko w całym cyklu życiowym produktu. Dziękujemy za wybór papierów biurowych POL.
  • ISPECTOR-CERVA (5)
    • ISPECTOR-CERVAOkulary oraz gogle ochronne produkowane z wysokiej jakości materiałów, zgodnie z najnowszymi trendami w dziedzinie ochrony wzroku. W ofercie rozwiązania zawierające filtry UV. Zgodne z normami EN166, EN170 oraz EN172.
  • JSP-CERVA (3)
    • JSP-CERVABrytyjski producent wyspecjalizowany w produkcji artykułów ochrony indywidualnej w tzw. segmencie „above the neck”, czyli ochrony głowy, wzroku, słuchu oraz węchu. Od 1964 roku firma obsługuje 40 milionów konsumentów w przeszło 90 krajach na całym świecie. Produkcja odbywa się w mieście Oxford i jest zgodna z ISO 9001:2000.
  • KANGARO (152)
    • KANGAROGrupa KANGARO została założona w roku 1958 i jest dobrze znanym producentem i eksporterem takich produktów jak zszywacze, dziurkacze czy zszywki. Od momentu powstania, firma rozrosła głównie ze względu na zaangażowanie w jakość produktów oraz szybką reakcje na potrzeby rynku.
  • KENSINGTON (39)
    • KENSINGTONMarka Kensington to lider w branży akcesoriów dla komputerów. smart. safe. simple.(TM) to standard branżowy, któremu zaufały firmy na całym świecie. W ofercie mobilnych akcesoriów zabezpieczających Kensington znajdziesz najnowszej generacji przenośne zabezpieczenia dla laptopów, które stanowią pierwszą linię ochrony urządzeń przenośnych. Kensington oferuje również inne akcesoria — zasilacze, ładowarki, myszy, klawiatury, trackballe, uniwersalne stacje dokujące, akcesoria biurowe, torby i akcesoria dla iPada, iPhona, i iPoda.
  • KEYROAD (27)
    • KEYROADKEYROAD
  • LIDERPAPEL (11)
    • LIDERPAPELRenomowany producent najwyższej jakości artykułów papierniczych i szkolnych. Produkty Liderpapel to kwintesencja dobrego stylu, uniwersalnego przeznaczenia oraz bezkompromisowego dążenia do dbania o atrakcyjna dla oka formę.
  • MAUL (104)
    • MAUL100 lat doświadczenia w kreacji oraz produkcji niszowych, unikalnych, bardzo wysokiej jakości produktów biurowych. Ofertę tej niemieckiej marki tworzą m.in. specjalistyczne wagi biurowe, niepowtarzalna seria akcesoriów nabiurkowych, charakteryzujące się nowoczesnym designem oraz niskim zużyciem energii lampki nabiurkowe.
  • MESKO (3)
    • MESKOPolska marka urządzeń gospodarstwa domowego należąca do Adler Sp. z o.o.
  • MONUMI (30)
    • MONUMIMonumi — działalność wydawniczo-produkcyjna prowadzona od 2006 roku. W portfolio firmy znajdują się książki, puzzle, kolorowanki oraz teatrzyki dla dzieci w wieku 1,5-4 lat.
  • MULTI 3 (44)
    • MULTI 3Marka stanowi private label firmy Biella. Produkty występujące pod tą marką, mają za zadanie zapełniać lukę w ofercie produktów ekonomicznych, masowych oraz szybko rotujących. W jej skład wchodzą m.in.: uniwersalne etykiety samoprzylepne
  • NEXCARE-3M (1)
    • NEXCARE-3MMarka należąca do portfolio 3M. Nexcare jest światowym liderem wśród materiałów pierwszej pomocy, adresowanych na rynek apteczny oraz detaliczny. Produkty 3M Nexcare charakteryzują się wysokim poziomem zaawansowania technologicznego, skutecznością działania i łatwością użycia.
  • NO NAME (229)
    • NO NAMEZbiór uniwersalnych, mniej znanych na polskim rynku marek, których produkty mają najlepszą proporcję jakości do ceny.
  • NOBO (88)
    • NOBOMarka Nobo — skrót od Notice Boards — od ponad 40 lat zapewnia innowacyjne produkty, dzięki którym cieszy się pozycją lidera w branży komunikacji wizualnej. Kluczem do stworzenia naszych wyjątkowych produktów jest sam klient i zrozumienie jego potrzeb. Prowadzone na szeroką skalę badania rynkowe pozwalają naszemu europejskiemu zespołowi projektowemu stworzyć produkty, które wykraczają poza potrzeby klienta, zapewniając narzędzia, dzięki którym możesz się „śmiało komunikować”.
  • OFFICE PRODUCTS (490)
    • OFFICE PRODUCTSJest ekonomiczną marką własną firmy PBS Connect Polska. Powstała jako odpowiedź na zmiany na rynku artykułów biurowych, papierniczych i szkolnych – głównie w kontekście poszukiwań produktów ekonomicznych, przy zachowaniu określonego poziomu użytkowego. Marka oferowana jest w konkurencyjnych cenach, jednak z zachowaniem standardów jakościowych.
  • OFFICE PRODUCTS TREND (179)
    • OFFICE PRODUCTS TRENDNowa marka materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, która powstała jako odpowiedź na zachodzące zmiany na rynku i stale rosnące wymagania Klientów w zakresie bezpieczeństwa i jakości otrzymywanych produktów. Oferta OFFICE PRODUCTS Trend Series skierowana jest do wszystkich, którzy oczekują konkurencyjnego poziomu cenowego przy zachowaniu parametrów ich kompatybilności, prawidłowej współpracy z urządzeniem, gwarancji działania oraz legalności w świetle obowiązującego prawa.
  • PAPERFLOW (5)
    • PAPERFLOWFrancuski producent stojaków, ekspozytorów oraz displayów na dokumenty oraz inne papierowe materiały drukowane. Dedykowane do biura, sklepu lub punktu usługowego. Wysoka jakość wykonania koresponduje z estetyką, co czyni produkty Paperflow długowiecznymi.
  • PEACH (5)
    • PEACHSzwajcarska marka Peach należy do jednego z największych producentów alternatywnych kompatybilnych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących. Zaawansowana technologia produkcji atramentu gwarantuje wydruki najwyższej jakości i wysoką trwałość kolorów na lata. Europejski rodowód producenta gwarantuje, że wytworzony produkt jest legalny — nie łamie praw patentowych oraz cechuje się najwyższą jakością wytwarzania (regeneracji/refabrykacji). Materiały eksploatacyjne marki Peach objęte są 10-letnią gwarancją, niezwłoczną wymianą ewentualnego wadliwego egzemplarza, serwisem urządzenia drukującego, a także wysoką wydajnością względem OEM (do 250%). Peach — na straży jakości.
  • PENAC (118)
    • PENACJapońska marka biurowych artykułów pismienniczych. Dumny posiadacz licznych patentów. W ofercie popularne biurowe długopisy wielofunkcyjne, klasyczne oraz żelowe, ołówki biurowe oraz specjalistyczne, a także artykuły szkolne. Przed opuszczeniem fabryki każda wyprodukowana sztuka zostaje poddana testowi jakości. Penac posiada Certyfikat ISO9001.
  • POST-IT-3M (188)
    • POST-IT-3MKarteczki Post-it® to najlepszy sposób, by zwrócić czyjąś uwagę i jednocześnie przekazać wiadomość. Od lat są niezastąpionym narzędziem komunikacji w biurze i w domu. Karteczki Post-it® tworzą historię - historię pełną innowacji wchodzącej do kanonów gatunku.
  • PRIMA-3M (13)
    • PRIMA-3MMarka należąca do portfolio 3M. Ofertę stanowią wysokiej jakości produkty do utrzymania higieny codziennej w biurze, kuchni i łazience oraz całym domu. Doskonałe dla alergików, ekologiczne i ekonomiczne. W asortymencie Prima znajdują się zmywaki kuchenne (płaskie, profilowane oraz celulozowe), ściereczki, produkty do podłogi, a także rękawice ochronne.
  • Q-CONNECT (572)
    • Q-CONNECTMarka łącząca cechy wysokiej jakości oraz konkurencyjnej ceny. Od wielu lat obecna w Europie Zachodniej - teraz także w Polsce! Q-CONNECT to szeroka gama produktów biurowych dedykowana wymagającym użytkownikom poszukującym rozwiązań w atrakcyjnych cenach. M.in. papier ksero, skoroszyty, bloczki, kleje, nożyczki, koszulki i obwoluty, bindownice, tablice prezentacyjne, laminatory, artykuły piśmiennicze, etc.
  • REXEL (90)
    • REXELFirma Rexel od ponad 70 lat zapewnia innowacyjne i doskonale zaprojektowane produkty, od niszczarek, zszywaczy, dziurkaczy, trymerów i gilotyn do papieru po produkty do archiwizacji dokumentów i inne akcesoria biurkowe. Najwyższej jakości produkty doskonale nadają się do każdej przestrzeni pracy — od dużych biur po biura domowe. Produkty marki Rexel umożliwiają naszym klientom osiągnięcie doskonałych rezultatów nie tylko dzięki precyzji i szybkości działania, lecz także dzięki przydatnym funkcjom dodatkowym. Wybitne marki powstają dzięki wybitnym produktom.
  • SAX (102)
    • SAXNajpopularniejszy w Austrii i krajach ościennych producent dziurkaczy i zszywaczy. Od 1888 roku nieustannie lider w zakresie jakości oferowanych rozwiązań. Aktualnie produkty pod marką SAX objęte są 10-letnim okresem gwarancyjnym. Większość produkcji w dalszym ciągu ma miejsce w Europie (Austria, Wegry).
  • SCHNEIDER (621)
    • SCHNEIDERSchneider jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych niemieckich marek produkujących artykuły piśmiennicze. Produkty brandowane charakterystyczną niebieską kulą podbiły nie tylko serca niemieckich klientów — obecnie eksportowane są aż do 130 krajów na całym świecie, a sama firma ma swoich dystrybutorów we wszystkich europejskich krajach, co lokuje ich w ścisłej czołówce producentów artykułów piśmienniczych. Schneider zawdzięcza swoją pozycję nie tylko dzięki wzorcowej jakość swoich produktów, ale również dzięki konsekwentnym, wdrażanym i stale doskonalonym procesom ekologicznym. Schneider jako pierwszy z branży piśmienniczej wprowadził restrykcyjnym system ochrony środowiska — EMAS.
  • SCOTCH BRITE-3M (16)
    • SCOTCH BRITE-3MMarka należąca do portfolio 3M. Ekspert w dziedzinie profesjonalnych materiałów czyszczących. Włókniny Scotch-Brite™ dostępne są w szerokim asortymencie, od delikatnych nierysujących, aż po bardzo mocno szorujące. Do zastosowania zarówno w domu, biurze jak i szkole.
  • SCOTCH-3M (75)
    • SCOTCH-3MMarka Scotch® to przede wszystkim taśmy najwyższej jakości. To satysfakcja i gwarancja dobrze wykonanej pracy. Pod marką Scotch® znajdziemy również wysokiej klasy wytrzymałe i niezawodne nożyczki oraz świetne kleje biurowe.
  • SIGEL (19)
    • SIGELProducent, którego artykuły dostępne są w Polsce jedynie za naszym pośrednictwem. Sigel to przede wszystkim designerskie, innowacyjne szklane tablice magnetyczno-suchościeralne w wielu rozmiarach i kolorach, artykuły dla dzieci i młodzieży, elegancka galanteria skórzana.
  • SKY (4)
    • SKYSky® to uniwersalne papiery do kopiowania i codziennego drukowania w biurze i domu. Zawsze zapewnia wysoką jakość i doskonałe działanie w kopiarkach i drukarkach laserowych oraz idealnie nadaje się do wydruków atramentowych.
  • SPIROTEK-CERVA (3)
    • SPIROTEK-CERVASeria bardzo skutecznych, jednorazowych półmasek łączących technologię filtracyjną z komfortem. Maseczki wytwarzane są pod surowym nadzorem kontroli jakości i charakteryzują się szeregiem specjalistycznych cech.
  • VELVET (20)
    • VELVETVelvet oferuje rozwiązania zapewniające czystość, świeżość i komfort każdego dnia, dlatego cieszy się ogromnym zaufaniem zarówno konsumentów, jak i dostawców. Potwierdzają to liczne nagrody i wyróżnienia, które marka Velvet otrzymuje każdego roku.
  • VERBATIM (14)
    • VERBATIMVerbatim - to części japońskiego koncernu Mitsubishi, produkujących oprogramowanie komputerowe oraz nośniki pamięci: dyskietki, płyty CD, płyty DVD, taśmy magnetyczne i inne akcesoria. Firma Verbatim jest od ponad czterdziestu lat specjalistą magazynowania i przenoszenia danych. To marka, która wyspecjalizowała się w produkcji akcesoriów i urządzeń do przechowywania danych. Bestsellerami w jej ofercie były od lat płyty CD i DVD. Do topowych urządzeń firmy Verbatim można zaliczyć również karty pamięci, powerbanki, dyski zewnętrzne oraz liczne akcesoria.
  • VIBAC (2)
    • VIBACTaśmy pakowe najwyższej jakości z warstwą klejącą wykonaną na bazie kauczuku naturalnego.
  • VICTORINOX (8)
    • VICTORINOXVictorinox to firma o globalnym zasięgu, mająca w ofercie produkty reprezentujące pięć kategorii: szwajcarskie noże oficerskie, noże domowe i profesjonalne, zegarki, torby i akcesoria podróżne oraz perfumy. Szwajcarskie noże oficerskie to flagowy produkt marki, kluczowy dla rozwoju wszystkich kategorii produktów.
  • VISCOPLAST-3M (22)
    • VISCOPLAST-3MMarka należąca do portfolio 3M. Viscoplast to niezwykle znane i cenione przez użytkowników plastry i opatrunki. Dzięki zastosowaniu materiałów bardzo wysokiej jakości, produkty Viscoplast dłużej i pewniej spełniają swoje funkcje.
  • WENGER (62)
    • WENGERWenger to firma założona w 1893 roku w szwajcarskim miasteczku Delemont. Genezy działalności upatrywać należy w produkcji słynnych na całym świecie szwajcarskich noży wojskowych. W późniejszych latach zakres działalności rozszerzono o akcesoria podróżnicze oraz zegarki. Marka Wenger jest symbolem wysokiej jakości produktów, które odzwierciedlają szwajcarskie wartości, a jednocześnie dostępne są w przystępnych cenach. Torby i plecaki Wenger cechuje również niepowtarzalna KLASA, wysoka FUNKCJONALNOŚĆ, wysublimowany STYL oraz bezapelacyjny PRESTIŻ.
  • ZEISS (6)
    • ZEISSSzerokie portfolio grupy ZEISS obejmuje sześć grup biznesowych i różne strategiczne jednostki biznesowe w czterech działach. Jednostki zajmują się rozwojem, produkcją i dystrybucją soczewek okularowych, technologii dla planetariów, obiektywów do aparatów fotograficznych i kamer, jak również lornetek, lunet celowniczych i lunet obserwacyjnych.
  • ŻYWIEC ZDRÓJ (7)
    • ŻYWIEC ZDRÓJŻywiec Zdrój S.A. należy do grupy spółek DANONE — producenta żywności dopasowanej do potrzeb odbiorców na każdym etapie życia. W Polsce częścią grupy są również Danone (świeże produkty mleczne), NUTRICIA (żywność dla niemowląt i małych dzieci) oraz NUTRICIA Medyczna (żywność medyczna). Wszystkie spółki łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz realizacja misji DANONE, zgodnie z którą poprzez żywność niesiemy zdrowie tak wielu ludziom, jak to możliwe.
Toner search

Advertising

News

No posts

Archives news

Regulamin sklepu

Rozdział I – Postanowienia Ogólne. Definicje.

  1. Właścicielem sklepu internetowego axpen.pl jest Łukasz Maksymilian Krupiński oraz Grażyna Maria Krupińska, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą GAGA Krupińska spółka jawna, z siedzibą przy ulicy Laskowa 4, 05-200 w Wołominie, NIP: 125-00-16-787 REGON: 010346305, KRS 0000008352 tel. 22 787 55 99, adres e-mail: kontakt@axpen.pl (dalej: „Właściciel Sklepu”). Wszystkie dane Właściciela Sklepu dostępne są na stronie Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki pod adresem www.firma.gov.pl
  2. Niniejszy Regulamin określa sposób korzystania przez Użytkowników ze sklepu internetowego axpen.pl (dalej: „Sklep”) i jest udostępniany na stronie internetowej Sklepu www.axpen.pl w taki sposób, aby Użytkownik mógł przed rozpoczęciem korzystania z usług pozyskać, odtworzyć, utrwalić oraz przechowywać (w tym, w zwykłym toku czynności) treść Regulaminu, za pomocą systemu teleinformatycznego, którym się posługuje.
  3. [Użytkownikiem] jest każda osoba, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadającą zdolność prawną, która choćby tylko odwiedza witrynę www.axpen.pl i zaakceptowała niniejszy Regulamin.
  4. Użytkownik jest zobowiązany przed rozpoczęciem korzystania z serwisu axpen.pl do zapoznania się z Regulaminem. Korzystając z usług Sklepu, Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem jak również, iż go akceptuje i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
  5. [Partner] - ilekroć w Regulaminie jest mowa o Partnerze, rozumie się przez to osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, prowadzącą działalność gospodarczą, która jest producentem lub dostawcą Produktów, których sprzedaż prowadzi Sklep.
  6. [Produkty] - ilekroć w Regulaminie jest mowa o Produktach, rozumie się przez to artykuły sprzedawane w Sklepie
  7. [Klient] - ilekroć w Regulaminie jest mowa o Kliencie, rozumie się przez to Użytkownika, który dokonuje w Sklepie zakupu Produktów.
  8. [Informacja handlowa] – informacja zawierająca opisy Produktów, i ich zdjęcia, a ponadto informacja na temat cen Produktów i ich dostępności, zredagowana i wprowadzana przez Partnera za pośrednictwem panelu administracyjnego, bądź w inny dopuszczony sposób dostarczona przez Partnera. Informacją handlową jest również każda informacja spełniająca wymogi definicji informacji handlowej zawartej w art. 2 ust. 2 ustawy dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  9. [Program lojalnościowy] - ilekroć w Regulaminie jest mowa o Programie Lojalnościowym, rozumie się przez to program oferujący możliwość wymiany Punktów Programu Lojalnościowego na nagrody określone w Regulaminie Programu Lojalnościowego;
  10. [Punkty programu lojalnościowego] - ilekroć w Regulaminie jest mowa o Punktach Programu Lojalnościowego, rozumie się przez to punkty przyznawane Klientowi zgodnie z Regulaminem Programu Lojalnościowego za złożenie i opłacenie zamówienia na dany Produkt, zbierane na Koncie tego Klienta, które mogą być przez niego wymieniane na nagrody.
  11. [Dzień roboczy] – ilekroć w Regulaminie jest mowa o Dniu roboczym, rozumie się przez to dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo określonych jako dni wolne od pracy.

Rozdział II Rodzaj i zakres usług świadczonych przez Sklep, płatności i reklamacje

  1. Sklep prowadzi sprzedaż artykułów biurowych dostarczonych przez Partnerów.
  2. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
  3. Wszystkie ceny podawane na stronach internetowych Sklepu są cenami brutto. Obok cen brutto będą również podawane ceny netto.
  4. Na wszystkie Produkty sprzedawane w Sklepie wystawiane są faktury VAT.
  5. Płatności mogą być dokonywane poprzez: przelew bankowy, gotówką (przy odbiorze osobistym), PayU.
  6. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 24-48h, chyba że dla dostępności danego Produktu został określony inny termin. Realizacja zamówienia rozpoczyna się od następnego dnia roboczego po dniu uznania rachunku bankowego Sklepu na kwotę zamówienia. W razie braku zamówionych produktów w magazynie Sklep niezwłocznie, nie później niż następnego dnia roboczego poinformuje o tym Klienta, informując jednocześnie o przewidywanej dostępności produktu. Klient będzie mógł złożone zamówienie wycofać albo wyrazić zgodę na realizację zamówienia w zmienionym terminie. Milczenie Klienta będzie równoznaczne z wycofaniem zamówienia.
  7. Dostawa Produktów następuje za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka. Koszty dostawy, przy zamówieniu na kwotę brutto powyżej 399 zł ponosi sklep jeśli waga paczki jest niższa niż 30kg. Koszty dostawy w pozostałych przypadkach ponosi Klient zgodnie z cennikiem dostawy.
  8. W przypadku niezgodności Produktów z umową, Klient powinien zgłosić reklamację za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na stronie www.axpen.pl albo listem poleconym na adres GAGA Krupińska spółka jawna, ul. Laskowa 4, 05-200 Wołomin. Należy opisać charakter niezgodności i określić oczekiwania wobec Sklepu. Produkty powinny być odesłane na adres sklepu
  9. Sklep ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego w terminie 14 dni. Po upływie tego terminu, w razie braku ustosunkowania się Sklepu, zgłoszenie reklamacyjne uznaje się za uzasadnione.
  10. Gdy realizacja żądania Klienta wiąże się z koniecznością dostawy niewadliwego Produktu, koszty dostawy ponosi Sklep.
  11. Realizując obowiązek nałożony przez art. 9 ust.1 pkt6 Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r., Nr 22 poz.271 z późniejszymi zmianami), Sklep informuje, że konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyn w terminie czternastu dni od dostarczenia zamówionych Produktów. W celu realizacji tego uprawnienia należy – przed upływem terminu czternastu dni od dostawy Produktów – odesłać je wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres GAGA Krupińska spółka jawna, ul. Laskowa 4, 05-200 Wołomin z dopiskiem: „zwrot zakupionego produktu” Klient powinien wskazać rachunek bankowy, na który należy zwrócić pieniądze. Odesłane Produkty zostaną przyjęte, gdy będą nieuszkodzone oraz gdy nie będą nosiły jakichkolwiek śladów użycia. Sklep sprawdza odesłany towar w terminie 7 dni. Sklep niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Klienta zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
  12. Sklep dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  13. Oferta Sklepu tworzona jest w oparciu o informacje handlowe o których mowa w pkt 7 Regulaminu. Sklep dokłada wszelkich starań, by opisy, parametry funkcjonalne produktów, fotografie i ceny były aktualizowane. Jednocześnie Sklep informuje, że ceny Produktów mogą ulec zmianie, a Klient – w celu uzyskania pewności co do aktualnej ceny – powinien przed złożeniem zamówienia, skontaktować się ze Sklepem pod nr tel. 22 787 55 99
  14. Dniem zawarcia umowy sprzedaży jest dzień doręczenia Klientowi zamówionych Produktów.
  15. Każdy Klient, który będzie logował się w Sklepie i utworzy swoje konto, jeśli wyrazi na to zgodę, będzie brał udział w Programie lojalnościowym. Do wybranych Produktów przypisane są Punkty programu lojalnościowego. Klient dokonując zakupów w Sklepie gromadzi na swoim koncie Punkty programu lojalnościowego, które może wymienić na nagrody zgodnie z Regulaminem Programu Lojalnościowego.
  16. Zgodnie z art. 15 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Właściciel Sklepu nie jest zobowiązany do sprawdzenia przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych przez niego danych. Użytkownik lub osoba trzecia ma jednak prawo zgłosić poprzez formularz kontaktowy, że dane lub związana z nimi działalność według jej opinii mają charakter bezprawny.

Rozdział III – Warunki świadczenia usług

  1. Warunkiem korzystania z usług Sklepu jest spełnienie przez system Użytkownika następujących, minimalnych wymagań technicznych: i) połączenie z siecią Internet oraz ii) dowolny system operacyjny z zainstalowaną przeglądarką stron www. Właściciel Sklepu informuje, że w przypadku niektórych usług, dla efektywnego ich działania, niezbędne jest włączenie programów Java Script, Java, Flash, a także cookies oraz obsługi sesji.
  2. Właściciel Sklepu informuje, iż transmisja danych między komputerem Użytkownika a stronami internetowymi nie ma charakteru poufnego i może być narażona na ingerencję osób trzecich (wirusy, spam itp.). W celu uniknięcia ingerencji osób trzecich Użytkownik powinien upewnić się, czy jego komputer jest zabezpieczony przed złośliwym oprogramowaniem oraz czy posiada aktualne oprogramowanie antywirusowe i inne tego typu zabezpieczenia.

Rozdział IV – Przerwy techniczne, awarie i błędy w działaniu serwisu

  1. Właściciel Sklepu zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, aby zapewnić prawidłowe i nieprzerwane funkcjonowanie Sklepu. W razie wystąpienia awarii i błędów technicznych spowodowanych kłopotami ze sprzętem bądź oprogramowaniem bądź innymi przyczynami, Właściciel Sklepu stara się w jak największym stopniu ograniczyć negatywne skutki zaistniałych problemów technicznych. Właściciel Sklepu nie ponosi odpowiedzialność za skutki awarii technicznych, jeżeli nastąpiły one wskutek zdarzeń, których przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie przewidzieć lub którym nie mógł zapobiec.
  2. Informacje o przerwach technicznych, awariach i błędach technicznych są umieszczane na stronie głównej www.axpen.pl

Rozdział V – Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisu art. 7 pkt 4 Ustawy o ochronie danych osobowych, udostępnionych przez Użytkowników w ramach usług świadczonych przez Sklep jest Łukasz Maksymilian Krupiński oraz Grażyna Maria Krupińska, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą GAGA Krupińska spółka jawna, z siedzibą przy ulicy Laskowa 4, 05-200 w Wołominie, NIP: 125-00-16-787 REGON: 010346305, KRS 0000008352
  2. Poza przypadkiem wskazanym w pkt 3, dane mogą być udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym do dostępu do danych na podstawie właściwych przepisów prawa.
  3. Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) i ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.), w celach:
    • związanych z funkcjonowaniem Sklepu, tj. w celu świadczenia usług oraz w celu usprawnienia tych usług,
    • marketingowych związanych z funkcjonowaniem Sklepu np. związanych z promowaniem Sklepu i jego usług. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania tego typu informacji.
  4. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z obowiązującym prawem.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda samych Użytkowników. Użytkownicy mogą odwiedzać strony internetowe Sklepu bez ujawniania jakichkolwiek danych osobowych. Użytkownik może jednak zostać poproszony o podanie swoich danych osobowych, w szczególności (i) w celu utworzenia konta w Sklepie, wystawiania faktur VAT, dostarczania produktów oraz w innych celach związanych z usługami świadczonymi przez Sklep (adres e –mail, imię, nazwisko, firma, adres zamieszkania lub siedziby, nr NIP, nr ewidencyjny w rejestrze) (ii) gdy kontaktuje się ze Sklepem za pomocą formularza kontaktowego, udostępnionego w stronie internetowej ( imię, nazwisko, adres email) (iii) przy wyrażeniu chęci otrzymywania newslettera od portalu przetargibiurowe.pl (adres email).
  6. Dane osobowe mogą być gromadzone, przetwarzanie i wykorzystywane również w drodze ankiet, na podstawie których Sklep zbiera informacje w zakresie: realizacji umowy, zakupionych produktów, dane demograficzne (tj. płeć, wykształcenie, wiek, zarobki). Informacje zbierane w ramach ankiet służą zarówno do badania preferencji Użytkowników i dostosowywania oferty Sklepu do ich potrzeb, jak i wykorzystywane są do tworzenia statystyk i zbiorowego profilu Użytkowników przekazywanych podmiotom współpracującym ze Sklepem.
  7. W każdym przypadku ujawnienie danych osobowych jest dobrowolne. Użytkownik ma prawo wglądu do swoich danych, do ich modyfikacji oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania i wykorzystywania (do ich usunięcia). Ponadto Użytkownikowi przysługuje prawo do żądania informacji o celu, zakresie i sposobie przetwarzania jego danych osobowych. Wszelkie oświadczenia w tym zakresie można składać przez formularz kontaktowy na stronie internetowej Sklepu.
  8. Użytkownik ma prawo żądania zaniechania przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych, co skutkuje usunięciem jego danych ze zbioru danych. Pomimo usunięcia tych danych, Właściciel Sklepu zastrzega sobie prawo dalszego publikowania komentarzy, opinii, wypowiedzi i innych podobnych treści takiego Użytkownika, w zakresie zgody udzielonej przez Użytkownika z zastrzeżeniem, iż dane takie będą publikowane ze wskazaniem „konto usunięte”. Rezygnacja z otrzymywania informacji w ramach newslettera jest możliwa poprzez kliknięcie w link dostępny w przesłanej wiadomości (newsletterze).
  9. Dane osobowe (tj. adres e-mail) mogą być udostępnione podmiotom współpracującym z Właścicielem, lecz nie będą przez te podmioty wykorzystywanie w celach marketingowych.
  10. W celu usprawnienia działania Sklepu, na dysku twardym komputera Użytkownika mogą być zapisywane pliki tekstowe, tzw. „cookies”. Za ich pośrednictwem serwery Sklepu gromadzą informacje o adresie IP komputera Użytkownika oraz o tym, z jakiej przeglądarki i z jakiego systemu Użytkownik korzysta. Informacje te wykorzystywane są tylko do celów statystycznych.
  11. Podczas korzystania z usług Sklepu informacje o Użytkownikach o charakterze nieosobowym są zbierane automatycznie w celach administracyjnych. Na ich podstawie tworzone są statystyki zbiorcze dotyczące ruchu na witrynie Użytkowników i ich zachowań. Powyższe działania zmierzają przede wszystkim w celu uczynienia Sklepu bardziej użytecznym i funkcjonalnym.

Rozdział VI - Prawa autorskie

  1. Użytkownicy zobowiązują się do korzystania z usług Sklepu zgodnie z ustawą z dnia 4lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. 2006 r. Nr 90 poz. 631) oraz ustawą z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej (tj. Dz. U. 2003 r. Nr 119 poz. 1117).
  2. Cała treść stron internetowych Sklepu chroniona jest prawem autorskim i prawem własności przemysłowej na rzecz Właściciela Sklepu oraz w odpowiednim zakresie na rzecz Partnerów.
  3. Użytkownik nie może kopiować danych umieszczonych na stronach internetowych Sklepu, chyba że w ramach dozwolonego użytku osobistego lub po uzyskaniu uprzedniej pisemnej zgody podmiotu uprawnionego. Komercyjne użycie informacji umieszczonych na stronach internetowych Sklepu, w tym, w szczególności zdjęć produktów czy ich opisów, jest niegodnie z prawem.

Rozdział VII – Postanowienia końcowe

  1. Właściciel ma prawo do zmiany Regulaminu i zobowiązuje się poinformować Użytkowników na stronie www.axpen.pl o zmianie Regulaminu. Zmiany te wchodzą w życie po 14 dniach od dnia ich opublikowania na stronie www.axpen.pl i przez ten okres będą wyraźnie zaznaczone, tak aby Użytkownik mógł je zauważyć bez wnikliwej analizy całego Regulaminu. Informacja o zmianach będzie nadto widoczna w czasie określonym w zdaniu poprzedzającym przy każdorazowym wejściu na stronę www.axpen.pl, a Klienci, których adresami e – mail Sklep dysponuje, zostaną powiadomieni o zmianach za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  2. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, ustawy z dnia z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. Wszelkie spory pomiędzy stronami rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
  4. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.05.2015 roku.

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)